tirsdag 18. desember 2012

metalltrådyr



 
Dette var et spennende og annerledes prosjekt. Oppgaven var å lage ett dyr ut av metalltråd og / eller andre metallgjenstander. Som du kansje ser er dette som skulle være en maur laget av metalltråd. Det første vi gjorde var å tegne litt på papir hva vi skulle lage. Jeg hadde vanskeligheter med å finne et dyr jeg kunne lage. men etter mye om og men ble det til en maur. noen av metalltrådene var hardere enn andre så de vi sleit med å bøye brukte vi tang for å få slik vi ville. Det første jeg gjorde etter tegningen var å lage et indre skall av svart og ganke hard metalltråd. Så hadde jeg blanke ben og hode som jeg koblet til hoveddelen ved å surre veldig tynn metalltråd rundt delene for å holde det sammen. til slutt surret jeg lilla metalltråd rundt hode og midtdelen av kroppen. jeg synes dette var et veldig anderledes prosjekt, å det er jo gøy å prøve noe nytt. Jeg brukte såppas lang tid på å finne ut hva jeg skulle lage så fikk ikke all verdens tid på oppgaven, så syns ikke resultatet ble så ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar