onsdag 22. mai 2013

Innpakningspapir

Dette er mønster oppgaven vi hadde. oppgaven var å lage et rolig, et urolig og et lekent utrykk ved hjelp av photoshop og/eller adobe illustrator.
 
oppgaven i seg selv var gøyal å drive med. Litt vanskelig å få det lekne mønstre sømløst men eller en grei oppgave. det var mporsomt å tegne på papir for så å scanne inn til photoshop. selv synes jeg resultatet ble ganske bra. det rolige mønstere var det jeg fikk jobbet minst med så det kunne jeg jobbet bedre med.
 
 
 

her ser du et mønster jeg tegnet på papir. Deretter skannet jeg det inn på photoshop der jeg la til farger og gjorde mønstere sømløst.

Her er et urolig mønster jeg bygde opp av romskip jeg tegnet på pcen.

Dette er det rolige mønstere jeg lagde. mønstere er bygd opp av runde former i forskjellige størrelser.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar